*

*

woensdag 23 december 2015

*Yess!! Nu ook de *My Besties Pocket Letters* op blogs*

Hoi allemaal,

Enn... hebben jullie de boodschappen allemaal al binnen.Wat ook een gekte he in alle winkels volgens mij denken ze allemaal dat ze geen eten weer krijgen.
Nou ik heb gelukkig gisteren alles al gehaald en dat moet dan ook maar genoeg zijn vindt ik zo.




Maar nu heb ik nog zo een leuk nieuws te melden want...... de My Besties Pocket Letters zijn nu niet alleen op facebook .
Maar nu ook op het http://mybesties3ddecoblog.blogspot.nl/ te bewonderen.
En dat is nog niet alles je kunt nu ook meedoen met de 3D/PocketLetters challenge als er maar een Bestie op verwerkt is.Hier is de link waar je je PL kunt inleveren en mee kunt gaan doen!
http://mybesties3ddecoblog.blogspot.nl/2015/12/challenge-18-december-anything-goes.html
En om de andere week op de Woensdag,dus 2 keer in de maand laten de DT Dames weer nieuwe Pocket Letters zien ter inspiratie.

En dan heb ik hier voor jullie mijn 2 gemaakte DT Pocket Letters.


Deze *My Besties Pocket Letter* kun je hier vinden.


En deze *My Besties Pocket Letter*kun je hier vinden.


Ik hoop dat je het wat vindt en mocht je het ook leuk vinden,doe gewoon mee!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*




Geen opmerkingen:

Een reactie posten