*

*

zaterdag 5 maart 2016

*Een klein *Lente* tafereeltje met een Fluffy Bestie*

Hoi allemaal,
Zo zeg het is alweer Zaterdag en dat was dan ook wel weer een hele snelle week.
We zijn alweer bijna in de 2de week van Maart en dan komt de Lente ook alweer een beetje om de hoek kijken.

Ik heb dan ook deze afgelopen week weer heerlijk mogen kleuren met verschillende nieuwe *Fluffy Besties*

En zoals jullie wel weten zijn dit inderdaad mijn Besties van het jaar 2016.Vind ze zo geweldig mooi,
dus nu wil ik jullie dan een soort van Lente kaart laten zien met een nieuwe fluffy bestie en haar kleine hondje.


Ik heb design papier gebruikt van Sherri Baldy dat je HIER  kunt vinden.
En deze geweldige bestie kun je dan HIER vinden.
Met verschillende stansen en nog wat houten bloemen,vlinders en vogeltjes en dan met wat extra bloemen nog aangevuld heb zo een leuke kaart,toch?
Ik hoop dat jullie deze kaart ook weer leuk vinden en op dan maar naar de volgende kaart!

Ik wil graag meedoen bij de volgende challenges.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten