*

*

vrijdag 6 juli 2018

*GDT*Digi Doodle Studios*Christmas in July*

Hallo lieve bloggers,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor het
Digi Doodle Studios Challenge Blog
Waar ik nu tot aan het eind van dit jaar gast designer mag zijn.En oohhhh zo leuk vindt ik dit!
Want ze hebben geweldige mooie digital-stamps en verschillende soorten digital-decorative-papers en o, ja niet te vergeten ook nog heel veel verschillende sentiments dus als ik jullie was zekers even kijken.

Deze maand is het thema: *Christmas in JULY*

En ik mocht deze geweldige digi
inkleuren met mijn Derwent coloursoft pencils.
Het kerst design papier wat ik heb gebruikt is van Tilda en is al een oudje.
Maar nog steeds heel erg mooi!

Mochten jullie mee willen doen aan deze challenge ga dan naar het Digi Doodle Studios Challenge Blog
Of kijk en doe mee op onze facebook.com/groups/digidoodlestudios

Ik wens jullie nog een hele fijne week..
*Lieve Scrapgroetjes Anja*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten