*

*

vrijdag 3 augustus 2018

*Anything Goes Challenge* DigiDoodleStudios*GDT*

Hallo lieve bloggers,

En houden jullie het allemaal nog een beetje uit in deze hitte?
Ik vindt het niet zo erg dat ze zon er is maar dit gaat mij ook wel even boven mijn pet...
Gelukkig moet ik nog 2 week werken en dan heb ik ook heerlijk 3 weekjes vakantie.
Maar dan hoop ik echt dat het niet zo warm is al nu..;o)

Maar nu mag ik dan alweer een nieuwe GDT kaart laten zien van het Digidoodlestudios challengeblog met als thema deze maand *ANYTHING GOES*

Ik heb een kaart gemaakt met deze mooie digi en heet.. Carolinas-coffee-break

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en dat jullie ook zekers mee gaan doen met deze challenge. En of kom gezellig langs in onze facebook.group digidoodlestudios

Ik wil jullie allemaal alvast een fijn weekend wensen en tot gauw!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten