*

*

zaterdag 22 april 2017

Mijn kaart en meer voor de My Besties Dutch Girls Designs *LENTE*

Hoi allemaal,

He he....hier heb ik nog even mijn kaart voor de Challenge bij http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
Ik heb nu een heerlijk weekje vakantie met mijn jongste dochter en ga dan nu ook weer heerlijk aan de freubel.
Voor deze kaart heb ik het printable paper pack _La_Boutique gebruikt.
Ik vindt dit toch wel een hele leuke lijn omdat de kleuren zo geweldig bij elkaar passen en je kunt er zoveel meer mee doen.Niet alleen gebruiken voor een kaart.Maar heb het ook gebruikt in mijn Planner en Traveler's notebook.



Ik hoop dat jullie dit wat meer inspiratie geeft en dat jullie natuurlijk meedoen met onze *LENTE*challenge.
Ik wens jullie dan ook nog een heel fijn weekend toe en als jullie vakantie hebben een hele fijne vakantie gewenst en tot gauw.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten