*

*

maandag 1 mei 2017

Nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls Designs alles mag optie Bloemen op je Bestie.

Hoi allemaal,

Op deze eerste Mei,jeetje wat gaat de tijd toch hard he.
En zo ook vandaag weer een nieuwe challenge van http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
Met het thema alles mag optie Bestie met bloemen.


Ik heb voor deze challenge een van de nieuwe Besties gebruikt en die kun je hier vinden. Blommin_Besties

En het design papier is een Bestie paper pack en die kun dan weer hier vinden. Happy_Hearts
Heb de digi ingekleurd met mijn Derwent Inktense potloden en de bloemen die ik gebruikt heb voor op de kaart heb ik gekocht bij Action er zitten heel veel in een plastic doosje. De tekst Spring flower is en sticker vel van Prima Marketing.
Een kleine doily als toevoeging nog een paar vlinders met wat glitters erop van een vlinderpons gemaakt. En dan hoop ik ook dat jullie weer mee gaan doen en kom gauw even bij jullie blogs kijken.

Ik wil jullie dan ook allemaal een hele fijne week toewensen.

Lieve Scrapgroetjes Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten