*

*

maandag 26 mei 2014

*Nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls Designs*KNOPEN*

Hoi allemaal,
Zo het weer een nieuwe maandag en zo ook weer een nieuwe challenge van http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ En het thema is dit keer *KNOPEN*
Ja.... ik mocht dit keer een thema bedenken en dacht iedereen heeft toch best wel (veel) knopen in huis dus dacht ik wil graag kaarten zien met een leuke Bestie en knopen.
En dit is dan mijn DT kaart geworden.

Ik heb DP gebruikt van *Tilda* een stans,bloemen en natuurlijk knopen.
Ik hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen en kom dan ook graag eventjes naar jullie creatie's kijken.
Iedereen een fijne week gewenst en tot gauw!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*


6 opmerkingen:

  1. Hallo Anja
    Ik vind je kaart een schatje, mooie kleurtjes en prachtig ingekleurd, leuk thema ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Anja, heerlijk zo in het rose, ben ik dol op.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook al zo schitterend, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Wat is dit een heel mooi lief kaartje geworden. Prachtig die kleuren.
    Leuke challenge heb je bedacht. Tuurlijk ga ik weer meedoen.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart heb je gemaakt!!! Prachtig zo in het rose!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Anja en helemaal in mijn lievelingskleur. Super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen