*

*

maandag 26 mei 2014

*Reminder*Sketch challenge*CSCB*

Hoi hoi,
En daar ben ik alweer met de reminder van http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/
En dit keer is erweer een leuke sketch

En daar heb ik dit DT kaartje mee gemaakt en heb eens weer een andere stempel gebruikt als de Besties.
Dit papier is ook van *Tilda*(ben er helemaal verliefd op;o))
Heb natuurlijk mijn stempel ingekleurd met mijn Distressmarkers.
Wat bloemen,doily,pareltjes en ja dan heb je de sketch!

Dus ik hoop dat jullie ook meedoen met deze lopende challenge en ook ik kom dan eventjes bij jullie de leuke kaarten/creatie's bekijken.

Nog een fijne dag gewenst en hopelijk tot ziens en nog een fijne week.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*


8 opmerkingen:

  1. Heb even lekker zitten neuzen, je kaarten zijn geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Anja, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Anja, ziet er perfect uit.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt weer Anja, lekker sfeertje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Anja.. die Karte ist zauberhaft und wunderschön.

    Ganz lieben Gruß und einen schönen Sonntag wünsch ich dir
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen